محل لوگو

فایل صوتی تخصصی برون فکنی(پرواز روح/رویای آگاهانه)


فایل صوتی تخصصی برون فکنی(پرواز روح/رویای آگاهانه)

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت تمامی سروران و دوستان عزیز

 

با توجه به درخواست های متعدد و مکرر دوستان مبحث " آموزش برونفکنی"به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای, هم اکنون در 14 فایل صوتی با مدت زمان 260 دقیقه آموزش صوتی با پسوند m4a در یک فایل زیپ شده به مبلغ 10000هزار تومان قرار گرفته است . لطفا ابتدا از حالت فشرده خارج کرده و پس از انتقال به موبایل گوش فرا دهید.

 

امید است این مطالب راه گشای دانش شما از جهان هستی باشد.

 

 تذکر : این فایل ها تنها برای افراد بالای 16 سال مجاز است

 

آموزش برونفکنی

 

 

 

برونفکنی نوعی حالت خاص بین خواب و بیداریست که اغلب افراد تجربه کرده اند , اما درصد کمی به اختیار خود این کار را کرده اند. برونفکنی یک توانایی طبیعی برای نوع بشر است و هر انسانی این توانایی را دارد. حالا سوال اینجاست که این حالت چیست و در حال برونفکنی چه روی میدهد؟

 

برونفکنی اثیری حالتی از خودآگاهی است که در آن انسان آگاهی اش را از کالبد فیزیکی به کالبد اثیری منتقل میکند و در این حالت دنیای اثیری را تجربه میکند.

 

این حالت معمولا در خلسه عمیق و در حالت ریلکسیشن رخ میدهد , در بعضی موارد نیز این تجربه به صورت خود به خود یا در اثر حادثه مانند تصادف یا تجاربی که شخص باور کند لحظه ی مرگش فرا رسیده است رخ میدهد.

 

به این نوع تجربیات تجربه نزدیک به مرگ هم گفته میشود , ولی معمولا زمانی که شخص به اراده و با آگاهی کامل از حالت آگاهی فیزیکی به آگاهی اثیری وارد شود به این رویداد برونفکنی و خروج اثیری میگویند.

 

از آنجایی که یکی از مقوله های جذاب , بحث برونفکنی و تصویر سازی میباشد لذا بر آن شدیم تا آموزش کامل مرحله به مرحله برای آماده سازی روح و جسم به منظور تجربه کردن این امر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

 

تجربه کردن این امر بدون داشتن یک راهنمای کار آزموده و با تجربه , امری بسیار دشوار و دارای ریسک پذیری تفهیم و نوع آموزش غیر اصولی باعث دلسردی از این موهیبت الهی بوده لذا از تمامی عزیزان خواهشمند ایم مراحل و تمرینات را تا به انتها مو به مو دنبال کرده و از هرگونه دخل و تصرف و انجام امور خودسرانه جدا خود داری فرمایند.

 

تذکر : دوره های آموزشی این مطالب تنها برای افراد بالای 18 سال مجاز میباشد .

 

 

 

این فایل نادر آموزش کامل و پلکانی برونفکنی و تمرینی میباشد که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه داده شده برای یادگیری تضمینی , جهت بالا بردن سطح آموزه های ما از جهان هستی 

مطالب این پکیج :

1:انواع خواب

 

2:فرکانس مغزی

 

3:برونفکنی چیست

 

4:خطر و فایده

 

5:مراحل آماده سازی

 

6:تنفس درست

 

7:ابزار کار

 

8:ارتعاش تا فلج خواب

 

9:مراحل رسیدن تا فلج خواب

 

10:روش های رسیدن

 

11:تفاوت رویای آگاهانه با برونفکنی

 

12:هادی کیست؟

 

13:جمع بندی

 

14:سوالات


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1902

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما